Alex pluggar

Whiteboards är fantastiska pluggredskap. Vi måste skaffa en till vår lägenhet sen.



För övrigt har jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna för det bara hängde sig hela tiden och tog sjuttioelva år att skriva något. Samma sak hände på mejlen, tror datorn i skolan inte gillade nya firefox eller nåt, får se om jag kan lösa det. Men i alla fall så har jag inte sjuttioelva år nu som jag kan ägna vid datorn för det är intensivt tentaplugg. Man kan nästan lukta kortisolet i biblioteket.

Nu ska jag gå och dissikera.

Kommentarer
Postat av: David

Jag pluggar för lite fastän jag "snart" har tenta (1 juni). Tycker om min blåa bok för att den kan så många lagar utantill, och så kan man använda överstrykningspenna och skriva saker i den utan att den blir ledsen. Enda problemet är att den börjar bli lite gammal och den kan inte alla nya lagar. Som kommissionslagen, förmånsrättslagen, företagshypotekslagen, nya varumärkeslagen som är så ny att den inte ens trätt i kraft än, konsumentkreditlagen och ett par andra. Lycka till med ditt eget plugg! När har du tenta?

2011-05-10 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0