Bra början på en dag

Solen skiner, vår förra inlämningsuppgift gick bra, mitt typ utvecklingssamtal med min PBL-facilitator var väldigt positivt och när jag var i närheten av cafeterian fick en av de som jobbar där syn på mig och sa glatt "Alex! Dig har jag inte sett på jättelänge! Hur är det med dig? Jag tänkte precis på att du inte varit på att du inte varit här på ett tag och så dyker du upp!"

Jag tror världen gillar mig idag. Jag gillar världen i alla fall. Nu ska jag ta tag i mig själv och plugga, det gick inte så bra med det igår. Dessutom är det jobbigt att blogga i biblioteket, inget svenskt tangentbord.

Kommentarer
Postat av: Marika

Världen gillar dig alla dagar, i alla fall så gör jag det!!! Kram

2011-03-15 @ 12:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0