Hemtenta

Vi fick ut hemtentan (MILE) klockan nio i morse. Sen dess har jag inte lämnat medicinbyggnaden. Klockan är halv ett men nu är jag färdig. Brainstorming med min PBL-grupp och sammanlagt 1,5 timmes paus i cafeterian men annars har jag suttit vid samma dator.

Först skrev jag grejen och hittade sjuttioelva källor (källorna och källkritik ger skitmycket poäng) och sen skrev jag ner allt för hand och ritade diagram. Nä, jag skojar inte, vi ska lämna in det handskrivet. Men nu är det gjort.

Vad gör jag i biblioteket fortfarande, kanske ni undrar?

Jag kan få skjuts hem när en kursare är färdig om typ en halvtimme. Sparar typ £5 på att inte ta taxi och slipper gå ut i natten själv.

Jag kan sitta här en halvtimme till, jag har ändå varit här så länge redan. Det blir bara... sexton timmar i byggnaden.

Hemtentan ska lämnas in personligen klockan nio imorgon. Sen går jag nog och lägger mig igen.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hmm... tyckte först att 3 ½ timme inte var ngn lång tenta, men förstod att den var liiite längre än så. Tufft jobb! Hoppas det har gått bra :)

2011-02-10 @ 05:41:33
Postat av: Alex

Tack! :)

Det kändes helt okej, tog bara sjukt långt tid! Idag fick bli en lugn dag...

2011-02-10 @ 21:46:56
URL: http://flygandegurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0