Leder

De senaste dagarna har vi bland annat gått igenom leder och idag gick vi igenom hur man undersöker dem. Jag tror mina kära föräldrar kan förvänta sig att bli ombedda att ställa upp som försökskaniner när jag kommer hem på jullovet och vill öva. Min plan är att försöka plugga lite på jullovet, har lite grejer jag verkligen behöver repetera. Det borde nog gå bra.

Appropå jullov så är jag hemma mellan den 19:e december och den 7:e januari, för er som inte vet det. Och jag ser verkligen fram emot det! Saknar alla därhemma! Jag ska träffa familj och vänner, laga god mat, äta min müsli och dricka mitt kaffe, sova i min egen säng, och bara ha det trevligt.

Nu väntar en vecka med PBL, diagnostiskt prov och inlämningsuppgift. Inte roligt. Men helgen blir nog desto bättre!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Verkar ju spännande att bli försökskanin på jullovet,tror jag...

2010-11-22 @ 23:02:59
Postat av: David

Haha, har du fått reda på något om dina överledade fingerleder? Försökskanin låter ju egentligen som någonting man kan vara till påsk. Undrar om man kan praoa som påskhare?

2010-11-23 @ 19:28:37
Postat av: Alex

Överledade leder beror på att ens ligament är mer elastiska än de borde vara och inte håller benen på plats lika väl som normalt typ :)



Hahahaha, försökskanin till påsk, gillar associationsförmågan...! :P Du är lite för gammal för att praoa! (för det är det stora problemet med den idéen...)

2010-11-24 @ 23:55:19
URL: http://flygandegurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0