Uppdatering

Från och med den här veckan har vi våra valbara kurser. Jag behöver läsa ett par grejer tills ett seminarium på torsdag, gå på seminarium i två timmar, och det är allt den här veckan. Så jag har börjat gå igenom saker från i höstas, vilket känns bra. Och jag har städat.

De senaste två veckorna var ganska hektiska, både en del i skolan och en del annat - bl.a. hade min klass bal i fredags, vilket var jättekul! Men en sak i taget, här kommer lite bilder från de senaste veckorna:


Nyårsmiddag på Joels korridor med Meng, Isabella, David, Joel, Julia, Villiam, Ylva, Araneya och Maria. Jättetrevligt verkligen! Och maten blev jättegod!

Tyvärr har jag inte så många bilder från jullovet, fotade bara på nyår själv... Men det var ett mysigt jullov, var kul att träffa familj och vänner igen! Och det verkar bli lite besök nu i vår också - David kommer om knappt två veckor och jag tror Johanna kommer i slutet av februari!


Utekväll med en grupp tjejer den fjortonde.


Bal med maskeradtema - verkligen en otroligt rolig kväll, så himla många från klassen var där!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder!

2012-01-24 @ 23:10:23
Postat av: David

Det ska bli jättekul att hälsa på dig! :D

2012-01-26 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0