En vecka hemma

Har haft en jättehärlig vecka hemma och träffat familj och vänner!! Synd att jag bara ska vara hemma tills imorgon, hade gärna varit hemma hela lovet men sen måste jag tentaplugga...

Har försökt att hinna med att träffa folk medan jag varit hemma - promenad och äventyr i fysicums förvirrande korridorer med Alex (men det fanns inga koppar vid doktorandernas gratiskaffe!), fika med David, Araneya och Elin i solen, dissa breaking dawn med Mango och Lol (alltså, grundproblemet består: vampyrer är inte mysiga och VEM VILL GOSA MED EN 'MARMORSTATY'?!) träffa Becka, Julia, Hanna, Johanna vid olika tillfällen, och så middag med flera stycken i fredags, gå i kyrkan, umgås med föräldrarna och träffa farmor och farfar - jättetrevlig vecka! Och jag och Johanna har bokat biljetter till Spanien i sommar, wahey!! :D

Har varit dålig på att fota under lovet, men här är en bild på pappa (eftersom han råkar vara inne på bloggen just nu).

Nu ska jag på spex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0