Uppdatering

Jag fick rummet jag ville ha, det är ett fint rum som blev ännu finare efter att jag städade det idag. Tycker inte om att där är heltäckningsmatta men det är svårt att slippa i Storbritannien. Rummet är dock rätt deprimerande eftersom jag inte packat upp än utan det är fullt av lådor och väskor - inte kul! Jag ska ta tag i det imorgon.


Mitt rum sett från precis innanför dörren. Här finns redan en garderob, ett bord, en fåtölj, en byrå och en halv bokhylla. Jag måste dock köpa en hel del saker till på ikea...! En till garderob och en halv bokhylla, sänglampa, skrivbordslampa, skrivbordsstol, nattduksbord...


En del av köket.

Ja, vi har tvättmaskin i köket. De flesta lägenheter här har det eftersom det inte finns tvättstuga, vare sig i lägenheten eller trappuppgången. Som svensk känns det ju som en väldigt konstig grej, men skotten jag bor med tyckte det var jättekonstigt att man har tvättmaskinen på toaletten i Sverige om man inte har nån tvättstuga.

Det är såna konstiga grejer som skiljer sig åt mellan länder. Och korvar - eller hur är korvar rosa i Sverige? De jag bor med tycker att korvar ska vara gråa när de är tillagade. Brittiska korvar är konstiga.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser ju fint ut och finare lär det bli när du blir av med lådorna och får lite hyllor från IKEA.

2011-09-08 @ 15:19:50
Postat av: Pappa

Det ser ju fint ut och finare lär det bli när du blir av med lådorna och får lite hyllor från IKEA.

2011-09-08 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0