Diverse intryck

  • Vårt kök är fint, jag gillar att vi har arbetsyta, som dessutom är snygg, längs tre väggar. Fönstret är också fint, och ännu finare nu när jag torkat fönsterkarmen riktigt ordentligt.
  • Det är oerhört positivt att jag fått igång min kaffekokare nu - igår gav jag mig ut i regnet och köpte takeaway-kaffe.
  • Jag gillar utsikten genom mitt fönster och att det står en fåtölj bredvid fönstret.
  • Jag har en extra magical mystery-nyckel på min nyckelknippa som vi inte vet vart den går. AlexK föreslog att jag fått high score på Murano och nu har en master key som gör att jag kan utlösa brandlarm lite hur jag vill. Det tycker jag låter som ett bra alternativ.
  • Jag har redan gett både mamma och farmor och farfar en webcamhusesyn via skype.
  • Vi ska skugga läkare en del dag fredag nästa vecka. Det ska bli kul.
  • Rob kan massa konstiga gammalengelska ord och börjar redan bli riktigt bra på bananagrams. Tänkte väl att han skulle uppskatta det spelet.
  • Vårt varmvatten är lite oförutsägbart, det byter gärna temperatur av sig självt.
  • Det är inte smart att packa ner kryddor och kläder i samma flyttkartong.
  • Jag vill desperat ha sänglampa och skrivbordslampa.
  • Det är svårt att packa upp när man inte har alla möbler man behöver än.
  • Det är tråkigt att packa upp.
...okej, jag ska fortsätta packa upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0