Back to school

Igår satt jag på freshers' fair (som Lunds hälsningsgille) och representerade mountain medicine-föreningen. Mitt på dan vandrade jag runt lite och såg mig omkring. Det var roligare att vara där i år, att faktiskt stöta på folk man känner och redan vara involverad i föreningar. Förra året irrade jag runt och hade inte någon aning om vad jag höll på med. Mamma och pappa hade nyligen åkt hem, jag hade tappat bort mina korridorare och kände mig allmänt miserabel.

I år känner jag redan lite folk och bor i en fin lägenhet med jättehärliga människor och det känns allmänt bra. Idag började vi skolan och jag tror det här året blir intressant, även om det verkar vara väldigt mycket plugg.

Imorgon ska vi hålla presentationer i våra PBL-grupper om kända personer och hur de dog. Jag tror att de tror att vi har glömt hur man jobbar i grupp och typ vill påminna oss om det. Min grupp fick nån som hette Dudley Moore - aldrig hört talas om mannen! Men det är inte betygsatt eller nåt så det blir säkert bra.

För övrigt att mitt rum nästan helt färdigfixat. Jag ska ta bilder nån gång snart, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0