Vardag

Det har varit hyfsat varmt men regnigt den senaste tiden och jag har varit ute och sprungit en del nere vid floden. Där är jättefint men tyvärr har jag inga nytagna bilder att visa eftersom jag inte tar med mig min kamera när jag är ute och springer. Det skulle vara en extra dålig idé just nu dessutom eftersom jag tror mina springbyxor håller på att bli lite slitna och uttöjda och håller på att kasa ner - jag tror inte de skulle hålla sig uppe och jag la till så mycket vikt. Eh, så inga bilder från min springrunda...!

Idag tog jag en lekplatspaus i Kelvingrove Park när jag var ute och sprang och åkte rutschkana. Det var roligt men inte en jättebra idé eftersom den var blöt och geggig längst ner och det nog såg ut som att jag hade kissat på mig under resten av rundan sen. Oops. Men jag gillar rutchbanor.

Här kommer ett par bilder från lägenheten:

Claire har gjort en läskig Halloweenpumpa som bor på vårt kylskåp.


Fina blommor i köket som jag fick häromdagen :D


Min fina limegröna kaffekokare som jag fick när föräldrarna var här!


Den fina grodmattan precis innanför min dörr har lite gröna ögon efter en tur i tvätten... Badrumsmattan är tyvärr också lite grön nu...


Mina glasögon har det bra på de stora badankorna på byrån.

Annars så handlar den här PBL:n om muskler och det är jättejättetråkigt (därav att jag faktiskt blir färdig till att gå runt och fota saker i lägenheten för att lägga upp på bloggen... Det, plus att jag är ensam hemma så det inte verkar jättekonstigt). Nu ska jag fortsätta med PBL. Okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0