Halloween 2011

Okej, jag ska börja blogga oftare. Jag har varit jättedålig på att blogga den senaste tiden. Men idag har jag i alla fall roliga Halloween-bilder att dela med mig av så det är alltid nåt!

Var på inflyttnings/Halloweenfest i fredags och igår var vi ganska många som var på Ashton Lane street party. Ashton Lane är en mysig gata i West End med en hel massa pubar och igår gick de ihop och körde en gemensam Halloweenfest. De hade dekorerat jättemycket så det var väldigt häftigt!

Jag var utklädd till en olycksbådande tidning...


Olycksbådande tidning... Hade både klänning och kappa med tidningsmönster, leggings med massa bokstäver, tidningspapper i håret och hade lite text i ansiktet och på bröstet. Det stod "global warming" i pannan, "they're coming" på ena kinden, "end of the world 29/10/11" (gårdagens datum) på andra kinden, och så en graf av ekonomin och hur den gått från "good" till "bad" till "oh no!" på bröstet. Rätt unik utklädnad!


Läskigt gäng på väg ut


En av pubarna hade satt upp galler med spindelväv på. Claire var en väldigt läskig zombie!



En pub hade UV-ljus.

Halloween är roligt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vet inte men var du inte gladare förr dvs. på bilderna i förra blogginlägget?

2011-10-31 @ 09:12:14
Postat av: Alex

Men jag försökte ju se läskig ut här!!! Då kan man inte skratta en massa!! (även om det är svårt!)

2011-10-31 @ 15:04:57
URL: http://flygandegurka.blogg.se/
Postat av: Mango

Hahaha ja, det där med att se läskig ut lyckas du ungefär lika bra med som när du i Zakopane försökte illustrera att dimman var mystisk..

2011-10-31 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0