Några bilder från veckan

Den här veckan har det varit både mycket plugg och mycket träffa folk. I torsdags var vi t.ex. ute på medicinska föreningens beer olympics. Jag tävlade inte (inte min grej!) men det är kul att gå ut när det händer grejer med medicinska föreningen eftersom man stöter på så många som man känner.


Hannah, Julia, Claire och jag på beer olympics. Hannah och Julia bor ett par dörrar ner på vår gata så de är i princip våra grannar.

I fredags var jag och Tom ute och gick uppför en kulle. När vi skulle ner igen hade det blivit mörkt och det var dessutom blåsigt och lerigt och halt, så en del av sträckan satte jag mig helt enkelt på ändan och kanade ner. Det var jättekul!


Lerig Alex post-kanande nerför backe.


Jag och Tom. Lite leriga.

En av Claires kompisar från Irland är och hälsar på i helgen så vi var ute igårkväll.



Igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0