Föräldrar på besök

I helgen som gick var mamma och pappa här. Det var jättetrevligt! De fick se min lägenhet och så gjorde jag middag till dem och de jag bor med. På lördagen gick vi promenaden längs floden till Kelvingrove Art Gallery and Museum och sen till Museum of Transport (och gick lite vilse längs vägen). Sen fick jag pappa att smaka haggis!

Här är några av pappas bilder från helgen:

I mitt rum med fler av mina grejer!



Regnig (men fin) promenad.


Kelvingrove Art Gallery


Pappa på museum of transport (som var ett väldigt bra museum!)

I söndags shoppade vi, och jag fick en ny liten kamera vilket gjorde mig jättejätteglad eftersom jag verkligen har saknat att ha en sen min togs i sönder i maj. Jag kanske bli lite bättre på att blogga nu när jag kan ta lite bilder att bifoga också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0