Vardagsvansinne

Jag och Claire blir galnare och galnare allteftersom timmarna går i biblioteket...



Idag tvättar jag. Det blev fem maskiner tvätt (gissa hur rolig jag såg ut när jag lyckades konka alltihop till tvättstugan i en omgång - jag har fortfarande märken på armen!) och bokstavligt talat en näve full med mynt. Men det var inte bara för att jag inte hade tvättat på ett tag (då fyller jag typ tre maskiner) utan också för att jag tvättade alla mina filtar och vinterkoftor och grejer så jag kan börja packa undan dem.

So far so good. Men sen blev saker lite galna igen - helt plötsligt fick jag livsråd av min smutstvätt.



Och det här vill man inte se när man ska sortera sin tvätt:



Nu sorterar jag tvätt och har två brödlimpor i ugnen. Hade tänkt simma också men jag tror gymmet kommer hinna stänga. Synd, för jag har på mig min bikini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0