Tentafri

Igår hade vi tentorna. Jag vaknade klockan tre på morgonen och trodde det var dags att gå upp och muttrade något om bråck. Sen gick jag och la mig igen och sov några timmar till.

Vi hade en två-timmars tenta på morgonen och en på eftermiddagen. Det var extrem tidspress, fanns inte en chans att skriva ner allt man kunde om frågorna, framförallt inte på första tentan. Men jag höll tiden helt okej och fick ner något på alla frågorna i alla fall, även om jag vet att det var en del saker jag missade. Så det kändes okej.

I andra tentan skulle vi bland annat beskriva samlag och de fysiologiska förändringarna som sker hos män respektive kvinnor. Mest awkward tentafrågan någonsin.

Sen gick hela klassen till GUU:s beer bar, därefter lagade jag mat med Claire och Rob och sen stack vi till fest hos Dualtach och Mohammed där en stor del av klassen också var. Det var väldigt utflippat och väldigt kul och vi var rätt många som stannade kvar där och dansade istället för att gå ut.

Jag kom hem nån gång i gryningen och nu har jag precis ätit frukost. Okej, dags att ner på stan.

Och så håller vi tummarna för att askmolnen skärper sig så mamma och pappa kan komma hit på fredag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra firat av den tyckade tentan.



Klart att man inte kan ha askmoln just när det är dags att resa. Vulkanen har visst lugnat sig nu.



Skall bli kul och hälsa på.

2011-05-25 @ 18:35:05
Postat av: Mango

Låter bra! Jag skulle tro de bara försöker pressa er lite extra med tiden, du klarade dig nog finfint :)



Nu tillbaka till min egen tentaångest.

2011-05-25 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0