God morgon

Jag stod ute i köket för ett tag sen och gjorde frukost typ som en zombie. Inte för att jag vet vad zombies äter till frukost (hjärnor då också??) men jag röde mig ungefär som en zombie. Sen kom en fågel in i köket och började flaxa och skrika vid fönstret och då for jag halvvägs upp till taket. Sen var jag vaken.

Det luktar illa i vårt kök. Toasitsen är av på toan närmast mig. Jag la på den så jag skulle kunna kissa härom natten och sen kom en kille på korridoren hem med en tjej, båda fulla, och sen hörde jag en högljudd smäll inifrån toan. Ojdå, ehehe.

Jag är jättejättetrött på Murano. Så på ett sätt är det väl bra att jag typ bor i biblioteket. Jag ska strax gå dit igen. Lite till kaffe först bara. Fast jag har kaffe i skolan med. Jag har snart mer mat i mitt skåp där än jag hemma. Tragiskt.

Igår fick jag ett par komplimanger för min tröja, vilket jag tyckte var skitkul eftersom jag hittade den längst in i garderoben därhemma när jag rensade den. Jag använde den tröjan när jag var i tio-årsåldern, men när jag hittade den så tänkte jag att det var ju inget fel på den. Tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: David

Jag tror att zombier inte äter frukost, i alla fall inte på morgonen. Enligt allmän vedertagen zombie-fakta är de endast aktiva på natten och gömmer sig på mysiga mörka ställen på dagarna. Deras frukost skulle alltså med tanke på dygnsrytm infalla i skymningen, och skulle nog som du så korrekt påpekade bestå av hjärnor. Fast jag tror inte de säger nej till en arm eller ett ben heller, zombier är nog inte så petiga med maten.

2011-05-24 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0