Flyttflyttflytt

Jag håller på att flytta ut. Igår köpte vi kartonger och vacuumpåsar (fantastisk uppfinning det där med vacuumpåsar!) och sen hade vi tänkt shoppa, men insåg att det var lite smått opraktiskt att vandra runt med skitstora kartonger på stan. Jag såg ganska rolig ut inne på M&S konkandes på kartonger kan jag säga.

Vi ska förvara en massa grejer hemma hos Robs föräldrar över sommaren eftersom de bor i Glasgow. Vi började flytta över grejer dit idag, bland annat hamnade en stor plastpåse full med badankor i Robs bil. Jag har aldrig träffat Robs föräldrar - jag undrar om de kommer bli oroliga över hur Rob ska bo i höst när han kommer hem med en påse badankor. Åh jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0