Fastan - uppdatering

Igårkväll var jag ute utan att dricka någon alkohol. Jag var på en grej med medicinska föreningen och sen ingick inträde till GUU, en av våra student unions. Folk blir alltid skitfulla på såna kvällar - första gratis cider/öl med medicinska föreningen och sen billiga drinkar på GUU... Men jag hade kul ändå, faktum var att det kändes som jag hade ovanligt mycket energi att dansa galet. Jag vet inte om det var för att jag var utvilad eller nykter eller både och men jag hade kul, spenderade inte en massa pengar och mår bra idag. Skitbra ju.

För övrigt så har jag hört flera de senaste dagarna prata om vad de avstår från under fastan. Det verkar mycket vanligare att fasta här. Intressant. Oväntat. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0