Arg Alex

Jag har inget trevligt att blogga om idag. Jag har varit rätt arg igår och idag och det är inte riktigt passande att skriva varför på en öppen blogg. Men det är konstigt det där att vara arg, jag känner inte riktigt igen det, jag tror inte jag har varit arg särskilt ofta, och aldrig särskilt länge. Det var väldigt ovant. Onödigt slöseri med energi dock, inte alls konstruktivt. Jag är glad att jag inte brukar bli arg. Men jag är inte arg längre så det är bra.

Okej. Nu började min granne och hans kompisar skrika "BIG TITS AND VODKA" om och om igen och banka på korridorens väggar. Det är St Patrick's Day och alla ska ut. Inte jag, jag har muntlig presentation på morgonen imorgon. oihaiwonkdaklwngfpiwaolknfs,z

Fortfarande inte arg, sånt är mest irriterande, men finns det nån forskning om möjligheter för människor att gå i ide? Typ ett par dagar eller nåt? Gärna med intensiv chokladdiet innan? Inte? Nähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0