Några dagar i Lund

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera min blogg sen jag kom hem igen. Okej, skärpning, jag ska blogga även när jag hemma, yes.

Okej, nu ska vi se... Jag har varit hemma sen i tisdags och sen var det studentfester i tisdags, onsdags och två i torsdags, vilket var väldigt trevligt. Det kan jag säga nåt om senare så jag vet vad jag ska blogga om nästa gång - då tar det kanske inte lika lång tid tills nästa uppdatering...!

Annars har jag mest bara strosat runt i Lund sen jag kom hem känns det som - picknick i Stadsparken med härliga människor och fågelattack, springrundor mellan åkrarna, promenader och fikor på stan, glass i Stadsparken, afro (som jag saknat!), häng på Joels tak...

Helt fantastiskt att komma hem till ett 30-gradigt Sommarsverige! Jo, förutom att jag brände mig idag. Högra sidan av mina ben är helt röda, jag satt på nåt konstigt sätt i Stadsparken och åt glass. Glömde att jag inte alls solat benen i år även om jag varit ute en del...

Sen har jag också sett Isabellas nya lägenhet (som är jättefin och jättenära mig!)

Och i fredags hade jag och Hanna tänkt baka kanelbullar men det var fint väder så vi började med en promenad, hamnade på stan där jag köpte en limegrönklädkroksapa, fyra badankor (fast en är en present!) och ett armband, och sen åt vi lax och tittade på film och hittade konstiga grejer i mina skumma lådor så det blev inga kanelbullar den här gången men trevligt och random var det.

Det är kul att kunna vara lite random och oorganiserad och vara hemma och träffa folk, det gillas skarpt. Om en vecka blir det i och för sig en vecka i Polen, men det är bara en vecka och det är jag jättepepp på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0