Tillbaka i Glasgow

Ja, då var jag tillbaka. Hm. Det är januari, jag tror det är nu man ska sammanfatta det senaste året och sånt. Det är svårt. Jag får återkomma.

Jullovet var jättehärligt, tyckte det var jättemysigt att träffa alla!! Önskar att jag haft mer tid att umgås med alla vänner och hunnit träffa flera släktingar... och hunnit plugga mer, men de 2½ veckor jag hade var riktigt bra! Det var jättekul att träffa en hel massa kompisar den 21:e, leka i snön, fira jul, åka pulka (hade sönder pulkan och fick ont i rumpan men kul var det!) se arkiv x, fika, göra pizza, fira nyår, träffa släktingar, installera skype till farfar, åka till Köpenhamn, spela bananagrams och bara snacka med alla har varit jättehärligt! Och jag åt i princip all mat jag tycker om och det var inte heller illa!!

Hade varit på rummet här i typ en halvtimme innan jag gick ut och köpte en kaffekokare. Det går inte med snabbkaffe en termin till och jag har två paket zoegas! Det ena paketet tog mamma med sig i höstas, det har suttit på skrivbordet och tittat på mig när jag druckit snabbkaffe för att jag inte letat upp en kaffekokare. HAHA! Nu ska det drickas!

Jag saknar er därhemma, inser verkligen vilka härliga människor jag har i mitt liv, tack för det!!


Leka i snön är kul!

Jag saknar snön därhemma och gick in och kollade väderleksrapporten för Skottland. Enligt den skulle det snöa nu så jag tyckte inte de visste vad de pratade om. Sen tittade jag ut genom fönstret och såg att det snöade. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0