Högljudda grannar = sur Alex

Jag är glad att jag inte har sprayfärg eller något åt det hållet i min ägo för annars hade det funnits en risk att jag vandaliserat min grannes dörr just nu.

Igår kväll gick jag och la mig vid tolv, ställde klockan på hyfsat tidigt på morgonen och tänkte gå upp och plugga. Mina korridorare skulle ut. Av någon anledning sprang min granne runt och bankade i väggar och skrek. Det var svårt att inte vakna.

Dessutom var det kallt under natten för jag hade inte på fläkten eftersom vi har haft några riktigt varma och fina dagar som verkar vara över nu. Jag var trött på morgonen och råkade stänga av väcklarklockan. Vaknade tolv. Okej, jag har inte föreläsning förrän två men jag tänkte ju få något gjort... Jag skyller allt på min granne.

(gnäll över)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0