Hej igen

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen. Dags för bättring!

Okej. Just nu läser vi befolkningshälsa, men det hinner jag inte riktigt berätta om just nu för jag har en hel del att göra. Till exempel så har jag tvätt i torktumlarna. Jag har kommit fram till att ikeapåsar är livskvalitet - himla smidigt att bära tvätten i såna!

Müsli och kaffe är också livskvalitet, det finns vissa småsaker som man mår bra av. På tal om det så håller jag på att göra kaffe nu. Kaffekokaren var ett bra köp!! Det är en sån som har permanent filter, alltså köper jag inte melitta utan tvättar bara av filtret mellan användningarna. Jag undrar om det är bra i längden.

I februari kommer jag ha två skitkul helger, den ena helgen kommer Meng och hälsar på (vilket jag nog talade om för typ alla jag träffade igår) och sen ska jag och Johanna till London och träffa två stycken som vi lärde känna på Nya Zeeland!

Nu är kaffet färdigt!

Kommentarer
Postat av: Marika

Kul att julklapparna för 10 kr/styck ger sådan livskvalitet!!

2011-01-19 @ 20:10:48
Postat av: Marika

Kul att julklapparna för 10 kr/styck ger sådan livskvalitet!!

2011-01-19 @ 20:12:55
Postat av: Alex

Jamen eller hur! Tänk vad lätt det är att göra stor skillnad!

2011-01-19 @ 21:08:28
URL: http://flygandegurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0