Väska full med popcorn

Kompisen jag var hemma och åt frukost hos i fredags jobbar med nån marknadsföringsgrej som innebär att ett företag skickar massa små popcornpåsar till henne som hon ska gå runt och dela ut. Hon har därför väldigt mycket popcorn hemma.

Kompis: Vill du ha lite popcorn?
Jag (som precis börjat min dag med popcorn och kaffe och har lite socker- och koffeinchock): Nej tack, det är bra
Kompis: Jo, men ta några påsar
Jag: Det är lugnt
Kompis: Jo, men ge folk lite popcorn på föreläsningen (trycker ner sjuttioelva påsar popcorn i min ryggsäck)
Jag: ...

Så sen gjorde jag folk glada under dagen genom att ge dem popcorn. Lite småunderligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0