Super circuits

Igår drack jag powerade för första gången i mitt liv. Det var bra, för jag höll typ på att dö efter super circuits. Super Circuits är ett fruktansvärt träningspass som typ försöker döda en. I alla fall när knäpptanten håller i det. Hon typ vill att man ska dö. Jag har tränat total body workout med henne innan, men där är det bara styrka och det är ett lite kortare pass. Super Circuits involverar en massa springa också. Jag gick bara dit för att total body workout var fullt. Det var typ som en jobbigare version av skolgympa. Jag hatade skolgympa. Idag har jag träningsvärk.

Kommentarer
Postat av: David

Men... det låter väl som om det var bra träning om det både var ansträngande och du fick träningsvärk av det? :P

2011-02-08 @ 15:38:20
Postat av: Mango

David: Jo, men frågan är om det är väger upp faktumet att behöva genomlida skolgympa igen.

2011-02-08 @ 16:10:09
Postat av: Alex

What Meng said ;)



Jo, visst, ansträngning och träningsvärk är bra men jag gillar när jag faktiskt tycker om träningen också och inte bara väntar på att den ska ta slut... Typ afro får jag träningsvärk av och behöver anstränga mig på (iaf på vissa pass) men jag har sjukt roligt samtidigt. Zumba, total body workout och simning funkar också. Löpband är okej bara för att jag bestämmer själv och därmed inte torteras av någon annan som på skolgympa/super circuits

2011-02-08 @ 21:59:55
URL: http://flygandegurka.blogg.se/
Postat av: David

Men om det var tråkigt eller bara jobbigt kan man väl gå därifrån? (det är också roligt att skämta lite med lax). Löpband är bra träning, och det verkar jättebra att ha en simbassäng på gymmet. Kör hårt med träningen (man blir ju piggare av det!).

2011-02-09 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0