Julmiddag i lägenheten

Igår hade vi julmiddag i lägenheten, vilket var jättetrevligt. Jag storstädade både toaletten och mitt rum och eftersom jag inte vet om jag lagt upp bilder på rummet innan så passar jag på nu, medan det är städat...!


Byrå, bokhylla och skrivbord.


Fåtölj, garderober och säng (sängen är inte stökig, den bara ser stökig ut eftersom Tom la sin jacka där när han kom, jag kanske behöver fler hängare...).


Vår julgran, med en wombat i toppen.

Vi drack glögg och Rob gjorde en ordentlig julmiddag med fågel, stuffing, potatis i ugn, potatismos, sötpotatis, morötter och palsternacka. Jag gjorde morotskaka till efterrätt och sen spelade vi spel. Riktig rolig kväll!


Tom (min pojkvän), jag, Rob, Hannah (Robs flickvän) och Claire. Tom missade lite det där med grimaser och samtliga boende i lägenheten ser skelögda ut...! Den här bilden är mycket bättre än nån av de normala bilderna...!


Tom och jag.


Jag, Claire och Hannah.

Idag bakade jag, Ance (den andra svenskan i min klass) och en svensk kille hon känner lussekatter. Det blev jättegott och jättemycket lussekatter och jag åt jättemånga och var jättejättemätt sen. Jag älskar lussekatter.

Det är snart jul nu!!!

Kommentarer
Postat av: Mango

Ni är så söta..! All of you! klapa

2011-12-12 @ 01:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0