Hej blogg

Oj. Blogg. Okej, förlåt, nu har jag varit dålig på att blogga igen. Jag ska bättra mig. Nu är det min sista vecka på jobbet, tar typ ett eller två pass till sen men jag kommer både ha lättare att blogga och att träffa folk. Problemet när jag jobbar är att det inte riktigt går att blogga om vad jag gör eftersom det är tystnadsplikt. Men jag har gjort en del annat också, träffat härliga människor t.ex. Jag ska lägga upp några bilder sen från när jag, Araneya och Lol var ute och gick vid Dalby Söderskog.

Vad har hänt sen sist jag bloggade... terroristdåd i Norge. Ofattbart. Breivik kanske inte är psykiskt sjuk men varken fanatism eller mord är psykiskt friskt heller, det tycker jag är omöjligt. Och det är synd att han får den uppmärksamheten i media som han ville ha. Fast när man googlar hans namn nu så ser man inte bara bilderna han själv vill visa upp, man ser bilder på bajskorvar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0