Brevet till mig själv

När jag var 11 år skrev jag ett brev till mig själv som 21-åring. Då och då genom åren har jag stött på det här brevet i min bokhylla och undrat vad 11-åriga Alex ville berätta för 21-åriga Alex. Nu när jag är 21 så vill jag ju självklart öppna brevet.

Men jag kan inte hitta brevet. Det hela är sjukt irriterande. Det står säkert inte ens nåt spännande i brevet, antagligen något om vilka mina kompisar var och typ nåt om gosedjur - men jag vill ju läsa det nu när jag är 21!

Leta leta leta...

Kommentarer
Postat av: David

Har du tittat på stället där Jack gömde sig? :P Fast bokhyllan är nog ett mer sannolikt ställe...

2011-08-21 @ 22:12:39
Postat av: Alex

Skulle nog trillat ner nån gång om det legat ovanpå takbjälken! Och dessutom var det Meng som gömde Jack där och inte jag... Brevet hittades i bokhyllan av mamma igår :D

2011-09-02 @ 14:49:44
URL: http://flygandegurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0