Väder och sånt

Det är sommar och sol i Glasgow. Har varit det nästan varje dag sen jag kom tillbaka. Nu sitter jag i biblioteket så det känns ju lite tråkigt när det är fint väder. Igår försökte jag plugga i botaniska trädgården men nån kille bara pratade med mig hela tiden så det gick inte så bra. Sjukt störigt.

Imorgon är vi lediga för det är kungligt bröllop (William och Kate). Det tänker folk fira med street party i Kelvingrove Park (exakt hur det blir street party i en park har jag inte riktigt fattat). Facebook-eventet har några tusen deltagare hittills så man får nog ta en sväng dit och se vad som händer - låter kul!

Senare ikväll ska jag ut och ta en öl med mina förra PBL-grupp. Har inte druckit sen innan fastan så jag lär väl i princip bli full på en öl...!

Det var inte svårt att låta bli alkohol under fastan, lite då och då skulle jag kanske känt för en öl eller ett glas vin tillsammans med kompisar eller så, men det var lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0