Bilder från Campsie Fells

Hejhej. Idag har jag dissikerat lik igen, det hade vi inte gjort sen oktober eller november. Jag tycker inte särskilt mycket om det. Det är lärorikt och så, men det är inte särskilt trevligt.

Nu ska jag lägga upp lite trevliga bilder tänkte jag.


Man måste inte åka långt utanför Glasgow för att det ska se ut såhär...


Den där lustiga kullen till vänster är Dumgoyne Hill som vi tog oss upp för.


Bä.


Jag och Claire på toppen, med Loch Lomond i bakgrunden


Vi tog lite knäppa bilder.


Åt ena hållet såg man Loch Lomond och åt andra Glasgow.


På väg ner. Det var brant.


Vår vår vår.


"Bä."
"Bä?"


Dumgoyne sett nerifrån.




Det var en mycket bra dag. Nu är det som sagt tillbaka till plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0