Tillbaka igen

Jag har en hel rad grejer jag vill blogga om nu när jag är tillbaka i Glasgow. Borde kanske börja hålla bloggen igång även när jag är hemma. Lite i alla fall.

Det var kul att vara hemma men det är helt okej att vara tillbaka på Murano. Okej, vi hade precis ett brandlarm, men åtminstone är det varmt, lugnt (tio av fyrtioåtta boende i trappuppgången samlades under brandlarmet) och sista gången jag kommer tillbaka till just Murano. Det ska bli skönt att ha en lägenhet.

Sex veckor kvar på Murano. Inte särskilt lång tid tills jag träffar alla hemma igen, och det är också skönt. När jag kommer hem nu så uppskattar jag allt därhemma på ett annat sätt än innan - stan, maten, och framförallt folket... Tack för att ni är härliga allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0