Lägenhet

Vi jobbar på att hitta lägenhet, har haft en del visninar men det har inte blivit nåt än. En del lägenheter är riktigt skabbiga men det finns en del bra också. Jag är bara starkt emot mögel, mörker och lurviga heltäckningsmattor.

Jag ska bo med irländska Claire, skotska Robert och kanske nån till. Jag tror det blir kul, vi ska ha en bubbelmaskin och inte en apa (fast skulle vi haft en så skulle det varit en HIV-fri apa).

Tänk om istället för att leta lägenhet så letade lägenheten efter oss och vi blev jagade av ett hus. Läskigt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är ganska knäpp :-)

Vi måste träffas i sommar...

Kram!

2011-04-16 @ 20:11:16
Postat av: Alex

Jag tror det är ett släktdrag :P Och det måste vi absolut!! Jättejättelängesen sist!!

Hoppas det är bra med er?

Kram!!

2011-04-16 @ 20:24:19
URL: http://flygandegurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0