LÄGENHET!!! :D:D:D

Nu har vi fixat lägenhet inför hösten!!! Den ligger ungefär halvvägs mellan Murano och universitetet, precis vid kanalen vid botaniska trädgården! Jag har gjort en jättefin karta så ni förstår!


Svart pil: vår (min, Claires och Robs) blivande lägenhet på Fergus Drive!!
Svart plopp högst upp: Murano (biten jag bor på kom inte med på kartan)
Svart plopp längst ner: medicinskolan
Gröna pluppar
: parker, den högst upp är botaniska trädgården och längst ner Kelvingrove Park. Det är jättefint att gå längs kanalen mellan dem. Vi kommer bo typ en minut från kanalen så det blir lätt att ut och springa!
Blå pilar: tunnelbanestationer
Röda pilar: viktiga vägar, Byres Road (längst ner) är den huvudgatan i universitetsområdet där det ligger mataffärer, caféer, pubar etc. Great Western Road (näst längst ner) är en stor gata med många affärer och bussar. Queen Margaret Drive (näst högst upp) är gatan som Byres Road blir efter den har korsat Great Western Road. Vi kommer bo precis runt hörnet från Queen Margaret Drive och en grönsaksaffär. Maryhill Road (högst upp) är den som stora Tesco ligger på och där vi tog bussen till Campsie Fells.

Lägenheten är väldigt ljus och fin, den har inget vardagsrum men den har ett rätt stort kök och ett av sovrummen har en soffgrupp så vi tänkte ha teve och så där. Dessutom är den billig, den kostar £280/månad och person och de flesta andra lägenheter vi tittat på har kostat £330-350 och då finns det de som betalar ännu mer också!

Jag är jätteglad nu!!!

Kommentarer
Postat av: Mango

IIIIHHHH!!!

IIIIHHH

2011-04-23 @ 22:57:55
Postat av: Mango

Så spännande, JAG kan knappt vänta tills jag får den så jag kan tänka mig hur det känns för dig.

2011-04-23 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0