Inspektion

Innan vi flyttade in och sen en gång per termin inspekterar de våra rum och korridorer på Murano. Idag hade vi inspektion.

Precis som sist så har de skrivit "trip hazard" på mitt papper. Men alltså, jag vet att det ligger grejer på golvet och det är bara jag som går där så på vilket sätt spelar det någon roll?

Och så har de skrivit att det typ låg skräp på golvet för att jag har mat under skrivbordet. Och med mat menar jag typ paket med mjöl och knäckebröd. Eh, okej.

Och sen undrar man ju också varför de inte gör något när de vet att haken till ena fönstret har varit sönder sen september och det är en fuktfläkt i taket ovanför handfatet. Annars har jag inga kommentarer för jag kan inte läsa det mesta de har skrivit på pappret.

Bara fyra veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0