Fattar ingenting

Höll precis på att stoppa en massa inlägg i kategorier eftersom jag inte gjort det innan och helt plötsligt bestämmer ett inlägg från början av mars sig för att det inte alls är ifrån början av mars utan är publicerat idag. Och jag kan inte ändra det heller eftersom arkivet säger att det visst är från början av mars. Det här är ungefär som när jag skulle infoga sidnummer i min community diagnosis och datorn bestämde sig för att sidan fem var sidan tjugoett och sen var resten av sidorna det också. Slutade med att jag fick skriva sidnumren för hand. Ja, i alla fall, mitt senaste inlägg handlade om att vara svensk, inte om att vara vuxen. Och jag förstår mig inte på teknik.

Kommentarer
Postat av: David

Det där med sidnummer är klurigt. Speciellt när man vill att numreringen från ett ska börja på sidan tre eller så, efter försättsblad och innehållsförteckning. Jag har inte lyckats lura ut hur man ska göra i sådant fall ännu. I ditt fall, du skrev inte in något sidnummer för hand i sidfoten? Det skulle kanske förklara varför alla blev samma. Annars vet jag ärligt talat inte, datorer är skumma ibland.

2011-04-25 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0