Dumgoyne Hill

För några veckor sen försökte jag hitta ställen man kan ut och gå på i närheten av Glasgow. Idag tog jag och Claire bussen en halvtimme från Murano och landade i Blanefield. Sen ägnade vi tre timmar åt att gå en mil. Vi gick upp på en kulle i Campsie Fells som heter Dumgoyne och sen ner igen. Det var jättefint, man såg både Glasgow och Loch Lomond från toppen efter Campsie Fells ligger typ mitt emellan. Himla bra saker man kan hitta när man googlar.


Alex på Dumgoyne Hill. Lägger upp fler bilder imorgon. Nu är jag trött och behöver duscha.

Kommentarer
Postat av: Eva

häftigt!

2011-04-18 @ 11:04:29
Postat av: Mango

Haha du och Claire är så söta, ni hittar alltid på en massa knäppa saker :D

2011-04-19 @ 08:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0