Jogging

Idag var jag ute och joggade. Man kanske nästan kan säga sprang, jag tyckte det gick ganska fort i alla fall men det var eftersom jag joggade med en kursare som springer mycket.

Vi joggade ihop en gång förra veckan också. Det var rätt kul för kvällen innan vi skulle jogga pratade jag med några andra kursare om nåt helt annat och så sa någon att Alan, som jag skulle jogga med, tränar varje dag och springer jättemycket. Jag: "va??"

När vi joggade morgonen efter så ringde Julia, en av de jag varit ute med, och frågade om jag ville gå på bio. Vi var 3/4 genom vår joggingtur så jag fick ur mig en väldigt anfådd förklaring om varför jag inte kunde. Julia: "You're WHAT?! You're JOGGING, with ALAN?!" Hennes ton var väldigt rolig...

Idag joggade vi ännu längre. Det gör lite ont nu men det är okej, det var sjukt skönt att vara ute och jogga faktiskt, och det är väldigt fint nere vid kanalen.

Imorgon ska jag på utflykt med mountain medicine-klubben (var på intromöte med dem tidigare i veckan, verkar rätt lovande, typ vandring och akutmedicin i ett) så jag tar en lugn kväll ikväll. Det kommer bli drygt en vecka utan fest och alkohol, känns bra. Igår var vi på laser quest, typ som laser dome, och jag har också tränat lite teater, varit på gymmet en gång och fikat en gång så det har inte varit en tråkig vecka, bara... lugn. Himla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0