Harry Potter and the Deathly Hallows, part I

Bästa filmen hittills. Att dela upp boken i två delar var en bra idé, filmen var inte lika stressad som alla de andra varit. Ibland försökte den vara lite för episk (dock inte som typ Eclipse där varje scen hade pampig, dramatisk musik) men den var snyggt filmad och skådespelarna har vuxit upp och lärt sig skådespela. Jag ser fram emot nästa del...!

Och för att relatera tillbaka till mitt förra inlägg så var inte särskilt många människor faktiskt utklädda (det här var ju ändå tre dagar efter premiären så de värsta fansen hade nog redan varit där) och därför räckte mitt ärr i pannan gott och väl.

Två av de jag gick med var ordentligt utklädda och de hade med sig "trollstavar" (=kvistar) till alla. En tjej blev sjukt inne i det hela och satt med sin trollstav och försökte hjälpa karaktärerna under filmen, sjukt kul...

Idag sitter jag och är förkyld och kurar på mitt rum. Det är tråkigt att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0