God morgon!

Igår och i helgen mådde jag inte bra så jag gick och la mig vid nio igår. Idag gick jag upp vid halv åtta idag och har hunnit sitta och plugga effektivt i 1-1,5 timme typ innan jag nu strax ska sticka till skolan. Känns skönt!

Det är fint utanför mitt fönster nu när det inte är några löv på träden längre. När jag kommer hem på kvällen och går in i det mörka rummet så känns det nästan som att vara ute och flyga - en massa ljus som glittrar i staden nedanför.


Inte en jättebra bild eftersom det inte blev fokus utanför fönstret och jag glömde släcka lampan, men jag hinner inte ta en bättre just nu. Tänkte bara det kunde vara kul att visa er bilder ibland. Till höger om fönstret är mitt skrivbord där jag sitter just nu och till vänster är min säng. Ni får tänka er det, jag tänker inte fota mitt rum på ett tag...!

I alla fall, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Eva

Väldigt fina badankor! ;-)

Hoppas du har det bra, tänker ofta på hur du har det och läser din blogg med jämna mellanrum.



Kramar!

2010-11-23 @ 15:36:20
Postat av: Alex

Vad kul att du kollar min blogg :) Haha, det är klart att man har fina ankor i fönsterkarmen! (fast vad jag ville visa var ju utsikten - jag får nog ta en bättre bild!)



Jag har det bra, har en hel del att göra i skolan nu, men efter den här veckan blir det nog lite lugnare i alla fall. Och sen kommer jag hem till Sverige i jul! Hörde att ni ska ut och resa, låter roligt! Tyvärr blir det nog inte att vi ses när jag är hemma nu i vinter, men till sommaren får det i åtminstone bli!!



Kram!!

2010-11-23 @ 18:36:23
URL: http://flygandegurka.blogg.se/
Postat av: Alex

Vad kul att du kollar min blogg :) Haha, det är klart att man har fina ankor i fönsterkarmen! (fast vad jag ville visa var ju utsikten - jag får nog ta en bättre bild!)



Jag har det bra, har en hel del att göra i skolan nu, men efter den här veckan blir det nog lite lugnare i alla fall. Och sen kommer jag hem till Sverige i jul! Hörde att ni ska ut och resa, låter roligt! Tyvärr blir det nog inte att vi ses när jag är hemma nu i vinter, men till sommaren får det i åtminstone bli!!



Kram!!

2010-11-23 @ 18:37:49
URL: http://flygandegurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0