Element - en kärlekshistoria

En uppdatering gällande kylan på mitt rum: jag är varm och glad!

Jag insåg igårkväll att underställ, yllesockar, pyjamas, två duntäcken och två filtar inte räckte så jag plockade fram min sovsäck också. Det blev lagom. Och jag sover inte i övre delen av min säng för det drar från fönstret, men det är inget nytt.

När jag kom hem idag gick jag och gnällde i receptionen och bad att få ett reservelement tills mitt eget element funkar. När jag kom upp med reservelementet på rummet så funkade mitt element... Det var första gången på en vecka så jag blev lite snopen.

Jag undrar om någon kommer komma och kräva tillbaka reservelementet, men om inte så tänker jag inte ge tillbaka det i första taget. Det snälla elementet (som jag inte ska klappa för då bränner jag mig, vilket hände när jag pratade med Julia på skype) står nu mellan skrivbordsstolen och fönstret (inte som det fasta elementet, som är i andra änden av rummet) och jag sitter här och är varm och go. Inte illa, inte illa alls.

Ikväll ska jag sätta mig i sängen med min anatomimålarbok och bara ta det lugnt. Folk på korridoren ska ut. Jag är världens sämsta korridorare för jag är nästan alltid ute med kursare när folk här ska gå ut. Jag känner inte riktigt mina grannar. Kanske borde jag anstänga mig men inte ikväll. Jag är trött och jag har dissektion igen imorgon. Vi ska få tillbaka tanten med det rosa nagellacket. Jag vägrar skära upp någons bröstkorg bakis. Jag ska sätta på kristen musik och sätta mig i sängen nu. Jag har haft sjukt många bra utekvällar (se nedan) men jag orkar inte festa hela tiden.


Halloween. Jag (klädd som tidning, lägg märke till tidningspappret i håret) och irländare (som lyfte upp mig precis när bilden togs, därav minen). Det var bara jag som var utklädd, tur att jag inte är lättgenerad.


Bästa bilden jag kunde hitta med några av de knäppa irländarna på balen. Jag vet inte riktigt vad som hände här, tjejen hade inga skor på sig och irländarna... eh, jag vet inte riktigt vad de gjorde, klapade snela fötter typ.


Cereal killer på Halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0