Biblioteksbloggande

Om jag fick internet att funka på min laptop i biblioteket så hade jag nog bloggat härifrån oftare, himla jobbigt att inte ha svenska bokstäver. Dock är det väldigt fint att sitta här och titta ut genom fönstrena på gamla snötäckta byggnader. Jag ska läsa lite om malaria också.

I alla fall så kom jag att tänka på en rolig sak som jag tänkte att jag kunde dela med mig av. För ett par veckor sen, när jag hade varit iväg med mountain medicine-klubben, så pratade jag med en kursare på en pub. Han frågade om jag vandrade mycket, eftersom jag var intresserad av den klubben. Jag sa att jag älskar att vandra och gärna vill göra det mer och frågade om han var intresserad av det. "Nej" sa han på fullt allvar, "jag är inte så mycket en vandringsmänniska, men jag tycker faktiskt om att jaga och att grilla och dricka öl så jag gillar vissa saker i naturen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0