Baked beans on toast

Jag borde lägga upp fler bilder på bloggen, ser roligare ut då. Igår borde jag till exempel tagit en bild på min kvällsmat. När jag kom hem från biblioteket vid tio på kvällen provade jag på en brittisk studentklassiker: baked beans on toast. Bönor i tomatsås på rostat bröd är verkligen inget höjdare om man frågar mig...

Sen landade en fluga i mitt te och dog.

Igår var jag i medicinbyggnaden i mer än tolv timmar i sträck. Idag var jag där i tio minuter - jag lämnade in min uppsats (som var anledningen till de många och långa timmarna där igår och i förrgår) och sen gick jag till GUU:s beer bar. Idag är sista dagen av block 2, vilket innebär att vi inte har PBL över helgen - det här ska bli en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Marika

Njut!!!!!

2010-11-26 @ 23:16:01
Postat av: Eva

... men inte av bönorna förstås...



kram!

2010-11-27 @ 10:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0