Lägesuppdatering

Det verkar som det snöar mycket både här och hemma. Blev snötäckt på väg hem från biblioteket för ett litet tag sen. Det gjorde inget för det var fantastiskt fint att gå hem i snön. Jag får en riktig julkänsla av snön, av att ha varit på julmarknad i helgen, och att jag börjat köpa julklappar. Längtar verkligen till julen i år...!

Även om jag längtar till julen så trivs jag faktiskt bra här. Okej, de har snott mitt extraelement och det är kallt igen. Men annars. Ja, och så hade jag gärna importerat lite av mina favoritmänniskor också. Men jag har börjat lära känna folk här, börjat hitta en rutin, känner att jag trivs med skolan och att jag faktiskt tycker det är himla kul att bo utomlands. Är lugn och glad igen. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0