Helg

Hallå!

Idag har vi haft så mycket snöfall och snö och is på vägarna att de ställde in allt på universitetet i eftermiddags. Tydligen satt folk fast i jättemånga timmar på motorvägen och sånt. Inte konstigt egentligen - man använder inte vinterdäck här. Det borde vara lag på det, precis som hemma...

Tyvärr hade jag inte med mig min kamera till skolan, jag gick runt vid huvudbyggnaden efter PBL och det var fantastiskt vackert i all snön.

Här kommer några bilder från helgen:


Eftersom jag bor i en brittisk storstad så tar jag antingen tunnelbana eller åker dubbeldäckare ner till stan. Det är fortfarande roligt att sitta längst fram och högst upp i dubbeldäckare...


"Fairytale of New York" är inte riktigt samma sak efter att den skrålats med en grupp irländare som besitter stora röstresurser


I lördags bakade jag lussekatter med Ance, den andra svenska tjejen i min klass. Himla härligt, trodde inte det skulle bli några lussekatter förrän hemma i Sverige, men det blev det och gott var det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0